قوانین و مقررات

نحوه استفاده از خدمات:

خدمات وان سرویس در قالب وبسرویس و یا API تحت پروتکل HTTP/HTTPS و متود های GET و POST صورت میگیرد، تمامی خدمات و سرویس ها دارای مستندات کامل و به زبان فارسی هستند و تمامی کاربران بایستی با توجه به مستندات از خدمات استفاده کنند.

تمامی کاربران وان سرویس دارای رمزینه یا توکن (TOKEN) یکتا و منحصر بفردی هستند که در جهت انجام پردازش ها و درخواست ها بایستی این رمزینه را مشخص کنند، مسولیت حفظ و نگهداری از رمزینه به عهده کاربر است.

خرید اشتراک:

کاربران وان سرویس جهت استفاده از سرویس های غیررایگان وان سرویس میتوانند به دو صورت شارژی یا Pay-as-go و بسته های ویژه استفاده کنند.

درصورت استفاده بصورت شارژی مبالغ شارژ شده حداکثر تا یکسال بعد از تاریخ پرداخت قابل استفاده خواهند بود.

امکان لغو، تعلیق، عودت یا تنزیل بسته های ویژه خریداری شده وجود ندارد و کاربران موظف اند در خریداری این بسته ها دقت لازمه را داشته باشند.

استفاده مازاد:

جهت حفظ کیفیت سرویس ها و جلوگیری از سو استفاده و خرابکاری، وبسرویس های رایگان روزانه تا سقف هزار درخواست رایگان هستند و درصورت عبور از این سقف کاربر باید بصورت شارژی هزینه استفاده مازاد را بپردازد

پشتیبانی:

تمامی روند پشتیبانی سرویس ها از طریق پنل کاربری و سیستم تیکتینگ صورت میگیرد و تمامی کاربران موظف اند جهت پیگیری سوالات یا مشکلات از این سیستم استفاده کنند.

پاسخگویی و پشتیبانی سیستم ایمیلینگ سایت صرفا در جهت پاسخ سوالات و مشکلات خارج از سرویس های اصلی وان سرویس (برای مثال گزارش فعالیت های مخربانه، بازرگانی یا همکاری) پاسخگو کاربران خواهد بود.

تعلیق و مسدودیت:

وان سرویس حق تعلیق و یا مسدودیت حساب های کاربران خاطی که قوانین و مقررات سایت یا کشور را رعایت نمیکنند یا قصد فعالیت های غیرقانونی، مخربانه و… دارند را دارد و جهت پیگیری قانونی و قضایی حق ضبط و گزارش اطلاعات کاربر خاطی را دارد و همینطور امکان عودت مبالغ پرداخت شده در این شرایط وجود نخواهد داشت